FAQ

FAQ

We bieden je tijd en mogelijkheden om je vitaliteit te bevorderen, denk aan een fietsregeling, een gezondheidscheck en verschillende (actieve) workshops rondom het thema vitaliteit. Alle werkplekken hebben een zit-sta-bureau. 

Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden maar we vinden de verbinding met elkaar op kantoor ook belangrijk dus we zoeken altijd naar een goede balans hierin.

We bieden naast 20 dagen wettelijk verlof ook 18,5 dagen bovenwettelijk verlof en 5 dagen vitaliteitsverlof.

De scholing die voor je werk noodzakelijk is, wordt natuurlijk door ons vergoed. Je krijgt echter ook een persoonlijk scholingsbudget wat je naar eigen inzicht mag besteden aan verdere professionalisering.

We zijn aangesloten bij het ABP. Daar bouw je ook je pensioen op.

Actuele vacatures

Beschikbare vacatures (1)

Open sollicitatie

Zit de functie van jouw voorkeur er niet bij of heeft ObT op dit moment geen vacatures? Graag nodigen wij jou uit een open sollicitatie aan ons te sturen. Wij zijn oprecht geïnteresseerd om kennis te maken. Je kunt jouw open sollicitatie online indienen via vacatures@obt.nl.

ObT. Altijd een goed idee.

ObT

Bezoekadres

Molenstraat 122
7622 NG Borne
info@obt.nl

Bel 074 265 06 50

Routebeschrijving

Openingstijden

Maandag 8:30 - 17:00
Dinsdag 8:30 - 17:00
Woensdag 8:30 - 17:00
Donderdag 8:30 - 17:00
Vrijdag 8:30 - 17:00

Postadres

Postbus 185
7620 AD Borne

Personeels- & salarisvragen
servicedesk@obt.nl

Offerte opvragen
offerte@obt.nl

Contact
info@obt.nl

Mobiliteitscentrum ObT

Bezoekadres

Molenstraat 122
7622 NG Borne
mobiliteitscentrum@obt.nl

Bel 074 265 06 05

Routebeschrijving

Openingstijden

Maandag 7:00 - 19:00
Dinsdag 7:00 - 19:00
Woensdag 7:00 - 19:00
Donderdag 7:00 - 19:00
Vrijdag  7:00 - 15:00
Zondag 17:30 - 19:30

Cookieconsent

Word jij onze nieuwe collega?

Word jij onze nieuwe collega?
Vacatures

ObT brengt fantastische mensen - zoals jij - bij elkaar om te bouwen aan een zo professioneel mogelijke onderwijswereld.

Met ruim 100 medewerkers verzorgen wij voor circa 350 aangesloten scholen/instellingen de dienstverlening op het gebied van Personeels- & Salarisadministratie, Personeel & Organisatie, Mobiliteit, Financiële Administratie, Planning & Control, Huisvesting & Materiële Zaken en Secretariaat.

Deskundig en toegankelijk

Deskundig en toegankelijk

Kenmerkend voor onze dienstverlening zijn deskundigheid, laagdrempeligheid en korte persoonlijke communicatielijnen, die resulteren in een hoge mate van klanttevredenheid.