Mobiliteitscentrum ObT

Mobiliteitscentrum ObT

Heeft u een vraagstuk rondom de werving van personeel, de coördinatie van uw flexibele personele schil en/of het inplannen van vervangingen? Mobiliteitscentrum ObT neemt u dit vraagstuk graag uit handen. Hieronder leest u wat wij voor u kunnen betekenen.

Wij beschikken over een omvangrijk bestand ingeschreven onderwijsprofessionals die wij dagelijks inplannen op diverse vervangingsverzoeken van aangesloten scholen. Hierbij houden wij rekening met de actuele wet- en regelgeving. U loopt als schoolbestuur dus geen onnodige risico’s bij het benoemen van personeel.

Mobiliteitscentrum ObT verzorgt, in samenwerking met onze personeels- en salarisadministratie, de afhandeling van de salarisbetaling van de ingeplande invallers en de facturatie van detacheringen, als u ook uw salaris- en financiële administratie bij ObT heeft ondergebracht. Ook de declaratie van onkosten en reiskosten handelen wij geheel geautomatiseerd af. 

Voert u de financiële en/of personele administratie in eigen beheer uit? Of laat u dit door een andere partij uitvoeren? Dan leveren wij u duidelijke overzichten aan, waarmee u eenvoudig de salarisbetaling, declaratie en facturatie kunt organiseren.

Een groot aantal schoolbesturen in de regio is aangesloten bij Mobiliteitscentrum ObT. Daardoor is het ook mogelijk om uw personeel via ons te detacheren van en naar andere aangesloten schoolbesturen. Hiermee wordt uw risico van overformatie van flexibel personeel in dalperioden tot een minimum beperkt.

Naast bovenstaande diensten voeren wij namens de aangesloten schoolbesturen het personeelsbeleid uit voor de invallers in onze invallerspool.  Dit zijn invallers zonder een contract bij een bestuur. In samenwerking met schoolbesturen stellen wij een professionaliseringsaanbod beschikbaar voor invalmedewerkers. Ook faciliteren wij de mogelijkheden om de ontwikkeling van de via ons werkzame invallers te monitoren.

Wij onderhouden nauwe banden met opleiders binnen ons werkgebied om een zo groot mogelijk aanbod van onderwijsprofessionals voor aangesloten schoolbesturen beschikbaar te stellen. Op onze vacaturesite plaatsen wij kosteloos vacatures van aangesloten schoolbesturen. Deze vacatures publiceren wij via diverse kanalen, waaronder social media. Hiermee vermijdt u plaatsingskosten in traditionele media.

Wilt u kennis komen maken? U bent van harte welkom. Ons kantoor in Borne is met de auto gemakkelijk bereikbaar via de A1 en de A35. Indien u met de trein komt, het station is vlakbij. 

Routebeschrijving

Wij adviseren u graag

Heeft u interesse in onze dienstverlening? Bel of mail Tamara Gilberts (directeur ObT). Zij praat u graag bij.

Bel 074 265 06 50 Mail ons

ObT. Altijd een goed idee.

ObT

Bezoekadres

Molenstraat 122
7622 NG Borne
info@obt.nl

Bel 074 265 06 50

Routebeschrijving

Openingstijden

Maandag 8:30 - 17:00
Dinsdag 8:30 - 17:00
Woensdag 8:30 - 17:00
Donderdag 8:30 - 17:00
Vrijdag 8:30 - 17:00

Postadres

Postbus 185
7620 AD Borne

Personeels- & salarisvragen
servicedesk@obt.nl

Offerte opvragen
offerte@obt.nl

Contact
info@obt.nl

Mobiliteitscentrum ObT

Bezoekadres

Molenstraat 122
7622 NG Borne
mobiliteitscentrum@obt.nl

Bel 074 265 06 05

Routebeschrijving

Openingstijden

Maandag 7:00 - 19:00
Dinsdag 7:00 - 19:00
Woensdag 7:00 - 19:00
Donderdag 7:00 - 19:00
Vrijdag  7:00 - 15:00
Zondag 17:30 - 19:30

Cookieconsent