Aanmeldprocedure

Na jouw aanmelding via onze website, bekijken wij of inzet via Mobiliteitscentrum ObT mogelijk is. Je ontvangt van ons altijd een bericht. De mogelijke reacties van onze kant:

Inschrijving is waarschijnlijk mogelijk, wij nemen contact met je op om je uit te nodigen voor een intakegesprek.

Tijdens het intakegesprek bespreken wij jouw wensen en mogelijkheden. 

Wanneer zowel jij als wij jouw inzet als invaller via Mobiliteitscentrum ObT zien zitten, gaan we over tot de vervolgstappen richting inschrijving. Hierover ontvang je tijdens het intakegesprek meer informatie.

Het kan zijn dat wij tijdens of na een intakegesprek (of een vervolggesprek na deze intake) van onze kant, of in overleg met jou, besluiten om je niet in te schrijven. 

Inschrijven is (nog) niet mogelijk, wij nemen contact met je op om ontbrekende gegevens en/of informatie op te vragen. 

Wij nemen per e-mail of telefonisch contact met je op om ontbrekende informatie en/of documenten op te vragen. Wanneer de gegevens compleet zijn, nodigen wij je mogelijk uit voor een intakegesprek. 

Wanneer wij de ontbrekende gegevens niet ontvangen, kunnen wij jou niet inzetten als invaller en ontvang je geen uitnodiging voor een intakegesprek. 

Kandidaten kunnen in geen geval rechten ontlenen aan een aanmelding of sollicitatie via de website van Mobiliteitscentrum ObT.

We behouden ons het recht voor om kandidaten te weigeren en/of niet uit te nodigen voor een intakegesprek, sollicitatiegesprek (na sollicitatie via onze website) en/of inschrijving bij Mobiliteitscentrum ObT.

Gebruik persoonlijke gegevens bij en na aanmelding

Wanneer jij je via onze website of per e-mail (alleen mogelijk wanneer aanmelding via de website technisch niet mogelijk blijkt) aanmeldt voor een intakegesprek bij Mobiliteitscentrum ObT, vragen wij jou om een aantal vragen te beantwoorden en kunnen wij je vragen de volgende (persoons)gegevens en documenten aan ons te verstrekken. 

  • Naam (eigen naam en getrouwde naam)
  • Voornamen
  • Roepnaam
  • Geslacht
  • Adres, postcode en woonplaats
  • (Mobiele) telefoonnummer 
  • E-mailadres
  • Geboortedatum en -plaats
  • Wij vragen of je onderwijsbevoegd bent.
  • Jouw interesse in het soort onderwijs en in het type functie.
  • Jouw beschikbaarheid: op welke (werk)dagen jij inzetbaar bent en vanaf wanneer jij beschikbaar bent.
  • Hoe jij op onze site terecht bent gekomen.
  • Wij vragen je akkoord te gaan met onze aanmeldprocedure.
  • Wij vragen je akkoord te gaan met het privacy beleid van ObT.

Documenten die wij bij aanmelding op kunnen vragen
Je leest hier waarom wij deze documenten opvragen. 

  • Actueel CV
  • Kopie van je diploma(‘s)
  • Kopie van een Actuele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)
  • Kopie van de voor- en achterzijde van een geldig paspoort of identiteitsbewijs
  • Een kopie bankpas (t.b.v. de salarisbetaling en een eventuele vergoeding van de kosten VOG)
  • Bij relevante werkervaring: een recente salarisspecificatie (t.b.v. salarisinschaling o.b.v. de cao PO)

ObT. Altijd een goed idee.

ObT

Bezoekadres

Molenstraat 122
7622 NG Borne
info@obt.nl

Bel 074 265 06 50

Routebeschrijving

Openingstijden

Maandag 8:30 - 17:00
Dinsdag 8:30 - 17:00
Woensdag 8:30 - 17:00
Donderdag 8:30 - 17:00
Vrijdag 8:30 - 17:00

Postadres

Postbus 185
7620 AD Borne

Personeels- & salarisvragen
servicedesk@obt.nl

Offerte opvragen
offerte@obt.nl

Contact
info@obt.nl

Mobiliteitscentrum ObT

Bezoekadres

Molenstraat 122
7622 NG Borne
mobiliteitscentrum@obt.nl

Bel 074 265 06 05

Routebeschrijving

Openingstijden

Maandag 7:00 - 19:00
Dinsdag 7:00 - 19:00
Woensdag 7:00 - 19:00
Donderdag 7:00 - 19:00
Vrijdag  7:00 - 15:00
Zondag 17:30 - 19:30

Cookieconsent