geen storingen bekend
Met ruim 100 medewerkers verzorgen wij voor meer dan 500 aangesloten scholen/instellingen de dienstverlening op het gebied van Personeels- & Salarisadministratie, Personeel & Organisatie, Mobiliteit, Financiële Administratie, Planning & Control en Secretariaat.
Zit de functie van jouw voorkeur er niet bij of heeft ObT op dit moment geen vacatures? Graag nodigen wij jou uit een open sollicitatie aan ons te sturen. Wij zijn oprecht geïnteresseerd om kennis te maken. Je kunt jouw open sollicitatie online indienen via vacatures@obt.nl.
Solliciteer
We bieden je tijd en mogelijkheden om je vitaliteit te bevorderen, denk aan een fietsregeling, een gezondheidscheck en verschillende (actieve) workshops rondom het thema vitaliteit. Alle werkplekken hebben een zit-sta-bureau.
Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden maar we vinden de verbinding met elkaar op kantoor ook belangrijk dus we zoeken altijd naar een goede balans hierin.
We bieden naast 20 dagen wettelijk verlof ook 18,5 dagen bovenwettelijk verlof en 5 dagen vitaliteitsverlof.
De scholing die voor je werk noodzakelijk is, wordt natuurlijk door ons vergoed. Je krijgt echter ook een persoonlijk scholingsbudget wat je naar eigen inzicht mag besteden aan verdere professionalisering.
We zijn aangesloten bij het ABP. Daar bouw je ook je pensioen op.
Heb je interesse in onze dienstverlening? Bel of mail Tamara Gilberts (directeur ObT). Zij praat je graag bij.
Of vul het contactformulier in.